Istaknuti post

Rani doručak, odnosno gutanje sperme

ponedjeljak, 21. studenoga 2016.

Priznajem, ja sam slatka, napaljena, seksi mala

Pa da, ja sam upravo to što naslov priče kaže a inače to mi često govori Zoki. Doduše on kaže to kaže i ovako: seksi, napaljena slatkica.

-Znaš slatkice što mi se kod tebe posebno sviđa? To što tvoja pičkica obilno vlaži.-


To mi je prije nekoliko dana rekao Zoki. Dobro, moram priznati da je u pravu. Možda je razlog tomu što sam često napaljena i spremna na seks. Drag mi je Zoki jer uistinu se brine za mene. Vjerojatno bi već ostala bez stana za kojeg najam plaća moj tata koji mi osim toga uredno šalje pristojan džeparac. Uvjet za to jest taj da uredno i uspješno nastavim sa svojim obrazovanjem. No, da nema Zokija vjerojatno u tome ne bi uspjela. Za to je on tu da me, kako to on kaže, drži na uzdi a osim toga svesrdno mi pomaže u učenju.


Zoki je vrlo zanimljiva i draga osoba. Da je nastran, jest. Da je preverzan, jest. Ali mora mu se priznati i to da je vrlo maštovit. Pogotovo kada sam ja u pitanju. Nije mu sirovi seks sa mnom na prvom mjestu. Npr. Voli me promatrati dok masturbiram. Oči mu se uistinu zasjaje dok gleda kako prstima obrađujem svoju "mačkicu" a ona obilno vlaži. Fascinira ga, kako kaže, količina sokova koji izlaze iz moje pičkice. Osim toga nema ništa protiv da mi nakon toga poliže pičku, guzu i bedra.


Nadalje, voli smišljati razne vrste kažnjavanja kada sam "zloćesta". To što me ponekad voli ispljuskati po guzi i nije tako strašno. To me čak uzbuđuje mada neki puta zna pretjerati ali nema veze. Napisao je u svojim pričama kako me ponekad kazni tako da mi se izdrka u cipele ili tenisice koje potom moram obuti i u njima izaći van u grad. Također je pisao o tome kako mi se izdrka po gaćicama i grudnjaku koje potom moram odjenuti na sebe. To me u početku pomalo ljutilo ali sad na to više ne obraćam pažnju.


Istina je da sam je prilično neuredna osoba i po tom pitanju sam nepopravljiva. E to je ono što je u početku ljutilo Zokija ali sad se navikao. Osim toga shvatio je da mu i ta moja neurednost može poslužiti kao izlika za kažnjavanje. Iskreno, i meni je manji problem njemu popušiti kurac nego temeljito počistiti stan. Zato se o urednosti stana brine Zoki a meni slijedi kažnjavanje. On je taj koji pokupi moju razbacanu odjeću, rublje i cipele, usisa tepihe, obriše prašinu, opere suđe...




Kaže kako ga najviše ljuti što svuda po stanu i kupaonici ostavljam nemarno bačene gaćice koje sam svukla sa sebe. On uredno pokupi moje prljave gaćice i baci ih u korpu za prljavo rublje. No kako sam ja lijena i kada je pranje rublja u pitanju to ga je još više ljutilo. Ja radije izađem u grad bez gaćica nego da ih perem a osim toga volim hodati bez gaćica, pogotovo ljeti. Kad shvatim da više nemam čistih gaćica onda kupim dva-tri para novih.

Problem nastane kada mi ponestane novca onda moram moliti Zokija da mi pomogne i da mi posudi nešto novca koji mu ja naravno nikada ne vraćam. On najčešće pristane i da mi novac no za to traži protuuslugu. Ponekad je to lizanje i pušenje njegova kurca, ponekad mu ga samo izdrkam i to na način da me zalije spermom a ne dozvoli mi da odem na tuširanje već zalivena njegovom spermom po tijelu odjenem se i odem u grad.

Jedne večeri Zoki je došao u moj stan prilično kasno. A osim što je bio malo pripit bio je prilično napaljen. Uvukao mi se u krevet i bez obzira na moje negodovanje i činjenicu da sam se ujutro morala rano ustati pojebao me dva puta. Ujutro sam se ustala i otišla na tuširanje. Po povratku iz kupaonice krenula sam se odijevati i tek tada sam ugledala Zokija koji je došao iz kuhinje vrteći oko kažiprsta moje gaćice koje sam večer prije svukla i nemarno odbacila uza zid u kuhinji.
 

-Žurim, u stvari već kasnim i molim te da me sad pustiš da se odjenem i našminkam.- 
Rekla sam mu znajući da i on zna koliko obveza imam ispred sebe toga dana. No Zoki ne bi bio to što jest da me ipak nije odlučio kazniti zbog odbačenih gaćica. Na sebi sam već imala čiste gaćice koje sam netom prije obukla na sebe. Prišao mi je i prstima jedne ruke odmaknuo je gaćice, malo ih spustio prema dolje pa drugom rukom krenuo drkati svoj kurac. Nakon nekoliko minuta drkanja lijepu količinu sperme istresao je unutar mojih gaćica. Nisam imala izbora. Morala sam se odjenuti do kraja te izaći u tim gaćicama natopljenim spermom koja mi se lijepila za obrijanu pičkicu.
 

Kažem vam, pravi perveznjak. Inače Zoki voli kada po stanu hodam u seksi izdanju. Znate ono, crne čarape, štikle, halteri, prozirne i kratke spavaćice... Sada mu više nije problem pogledati u korpu za prljavo rublje i ako je puna mojih prljavih gaćica on ih stavi na pranje. Bila bi mu zahvalna zbog toga kada ne bi znala što nakon pranja mojih gaćica slijedi. Slijedi kazna zvana analni seks, ili prostije rečeno, jebanje u guzu. Nemam previše izbora i znam da mu se moram isprćiti i ponuditi mu svoj, kako on kaže, lijepi i ružićasti, šupčić na obradu. O da, on istinski uživa jebati me u guzu. Dugo vremena sam odolijevala i opirala se ne pristajući na tu vrstu seksa ali na kraju sam morala popustiti i pristati, kao i na gutanje njegove sperme kojom mi ponekad začini i jutarnju kavu, umjesto mlijeka ili šlaga.

Toliko od mene za sada.
 
Dijana


P.S. Svoja perverzna maštanja vezana uz mene, ako ih imate, pošaljite SMS-om. Sa zadovoljstvom ću ih pročitati i odgovoriti vam. Ili mi to možete napisati na mail: dijanaxyzg@gmail.com


Na kraju slijedi OGLAS:









Broj komentara: 7: