Istaknuti post

Rani doručak, odnosno gutanje sperme

nedjelja, 4. prosinca 2016.

Bila sam žrtva redaljke (prvi dio)

( prvi dio odnosno uvodna priča)






Nevinost sam izgubila s nepunih petnaest godina i to, ni manje ni više nego, s maminim ljubavnikom. Naime, nakon razvoda s tatom mama je nekoliko godina živjela prilično raskalašeno. Najprije je jedno vrijeme bila u depresiji pa se prilično zapustila u svakom pogledu. Udebljala se i nije previše držala do svog fizičkog izgleda. Ona je inače straija od tate tri-četiri godine i sad je izgledala starije nego što stvarno jest. Potom se počela opijati i jedino kada bi bila pripita raspoloženje bi joj se donekle popravilo.





Sljedeći korak bio joj je taj da počne mijenjati muškarce. Kurvala se sve u šesnaest. Kući bi se vraćala u sitne sate. Uglavnom pripita i vrlo često u društvu nekog muškarca. Jebala bi se s tim muškarcima svuda po stanu. U kuhinji, dnevnoj sobi, kupaonici, spavaćoj sobi pa čak i u hodniku. Nije uopće marila za moju prisutnost tako da sam u dosta prilika mogla gledati kako se mama jebe ili tim muškarcima puši kurac. Osim toga družila se s raznim ženama sumnjiva morala i one bi često dolazile u naš stan gdje bi se s mamom opijale do jutarnjih sati.






Jedna od tih žena bila je starija gospođa Dara. Dosta starija od mame. Ta žena često je dolazila. No ispostavilo se kako ona tako često ne dolazi poradi druženja s mamom već zbog mene. Ne znam što je ona točno imala s mamom no nakon nekog vremena shvatila sam da je ta starija gospođa Dara lezbijka. Otvoreno mi se udvarala. Odlazila bi na toalet i pritom nije zatvarala vrata. Gledala sam je kako piša i to me čak na neki način uzbuđivalo. Jednom prilikom došla je rekavši kako će sačekati mamu koja nije bila doma. Počela me maziti najprije po licu i rukama a uskoro i po sisama. Njeni dodiri uzbudili su me i dozvolila sam joj da me poljubi u usta. Tko zna kako bi to naše ljubljenje završilo da nas u tome nije prekinula mama koja se vratila doma. Što se točno dogodilo ne znam no ta žena je naprasno prestala dolaziti u naš stan.






Uglavnom su i ostale žene prestale dolaziti. Mama više nije željela čuti ni za jednu od njih ali muškarce je i dalje dovodila. Bila je nedjelja i mama je izašla u grad. Probudila me buka i glasni smijeh koji su dopirali iz kuhinje. Pogledala sam na sat i vidjela da su prošla četiri sata ujutro. Tiho sam izašla u hodnik i osluškivala. I bez da sam ih vidjela shvatila sam kako su oboje pripiti. Mama se glasno smijala i svako malo bi podvrisnula. Prišla sam otvorenim vratima kuhinje i vidjela mamu i tog mladog muškarca kako se strasno ljube. On je već bio posve gol a mama na pola odjevena. Ljubila ga je u usta a rukom je držala njegov nabrekli kurac.






Čučnula je i počela pušiti njegovu kitu. Muškarac, za kojeg sam kasnije doznala da se zove Ernest, bio je mlad, zgodan i lijepo građen. Odmaknula sam se i vratila u svoju sobu. Ono što sam vidjela uzbudilo me ali još me više uzbudilo ono što sam vidjela nešto kasnije. Iz kuhinje su prešli u maminu sobu. Naravno, opet se nisu potrudili zatvoriti vrata. Bila sam previše znatiželjna i željela sam vidjeti što se događa. Prišuljala sam se vratima sobe i provirila. Mama je bila na leđima glavom okrenuta vratima. Noge u crnim čarapama držala je visoko u zraku i glasano je stenjala. Ernest ju je žestoko jebao a ja sam opčinjena onim što vidim posve zaboravila na oprez. Stajala sam možda punu minutu, a možda i više, prije nego me Ernest ugledao. Uputio mi je smiješak ne prekidajući s jebanjem moje mame. Istog trenutka okrenula sam se i pobjegla u svoju sobu. Znala sam kako mama mora ići na posao jer bio je ponedjeljak. No pomislila sam kako nakon burne noći i žestoke jebačine na posao neće otići. Prevarila sam se. Stajala sam kod vratiju svoje sobe i osluškivala. Mama je izašla u hodnik i čula sam kako govori Ernestu da mora na posao. Otišla je u kupaonicu. Na brzinu se istuširala, potom se odjenula i napustila je stan.






Opet sam izašla iz sobe jer željela sam se uvjeriti da je Ernest ostao u stanu. Bila sam u pravu. Posve gol ležao je na krevetu s rukama ispod glave. Ugledao me i rukom mi dao znak da priđem. Uhvatio me za ruku i pokušao uvući u krevet. Opirala sam se a u stvari željela sam to. Gledala sam njegov kurac koji se počeo dizati i istog trenutka poželjela ga osjetiti u svojim ustima. Ernest kao da mi je pročitao misli. Privukao me skroz do ruba kreveta, malo se uspravio i stavio mi ruku na glavu pa me pritisnuo prema dolje nudeći mi svoj kurac za pušenje. Glavić kurca dodirnuo mi je usne i sljedećeg trenutka zinula sam i Ernestov kurac stavila u usta. Pušila sam njegov slinavi kurac koji je do maloprije bio u pički moje mame ali to mi uopće nije predstavljalo problem. Svršio mi je u usta i po licu. Ništa više nije tražio od mene. Jednostavno se okrenuo na stranu i zaspao.

-za čitanje drugog dijela ove priče kliknite na ovaj naslov dolje:
REDALJKA-drugi dio 

3 komentara: