Istaknuti post

Rani doručak, odnosno gutanje sperme

petak, 21. travnja 2017.

Popušila sam kurac ljubavniku moje mame

Čitavo poslijepodne moja mama se sređivala i uređivala za večernji izlazak. Kako smo se prethodnih dana često svađale i sukobljavale nismo baš bile u dobrim odnosima ali kada se napokon sredila i pojavila u dnevnoj sobi pitavši me: -Što misliš kako izgledam, jel dobro?- Nisam mogla vjerovati. Obukla se i našminkala kao zadnja drolja i to sam joj otvoreno rekla.



To ju je revoltiralo i opet smo se posvađale. Dobro, baš me briga i jebe mi se, mislila sam tada. Neka radi što hoće. Onda me negdje oko 23 sata nazvala prijateljica i rekla kako se moja mama nalazi u jednom kafiću i da je pijana ko krava. Osim toga izgleda i ponaša se ko zadnja kurva. Izašla sam iz stana i otišla do tog kafića... Čak nisam ulazila unutra. Mama je bila oslonjena na šank u društvu nekog muškarca. Njezina ionako kratki šos povukao se naviše otkrivajući njezine samostojeće čarape. Okrenula sam se i otišla doma.



Negdje oko jedan sat iza ponoći probudila me buka i glasan smijeh. Shvatila sam da se mama vratila doma ali nije bila sama. S njom u društvu bio je neki muškarac. Dekom sam prekrila glavu i nastavila spavati.



Ujutro me opet probudila buka koju je stvorila mama jer je bila u žurbi i spremala se na posao. Psovala sam u sebi želeći da što prije ode i ostavi me da se naspavam. I jesam, zaspala sam. Probudila sam se negdje oko deset sati... Iskobeljala sam se iz kreveta i otišla se istuširati. Skuhala sam si kavu i onda mi je, iz ne znam iz kojeg razloga, palo na pamet pogledati u maminu sobu.



Na krevetu je kao od majke rođen, posve gol, spavao muškarac. Mladi muškarac, lijepo građenog tijela, posve gol razvalio se preko kreveta i spavao snom pravednika. Pogled na njegovo golo tijelo i lijepi kurac nisu me ostavili ravnodušnom. Priznajem da sam se lagano napalila. No vratila sam se u kuhinju pa posrkala kavu do kraja.



I opet nisam izdržala i odlučila sam još jednom baciti pogled na mladog i zgodnog muškarca. Tiho sm ušla u sobu i sjela na rub kreveta. On je i dalje mirno i spokojno spavao. Prstima sam prešla preko njegova čvrstog trbuha... Postajala sam sve napaljenija gledajući njegov prilično velik i lijep kurac. Ruku sam položila na njegov kurac ali on je i dalje mirno spavao.



Lagano sam mu ga počela drkati... Tek tada se lagano promeškoljio ali kurac mu se počeo dizati. Nastavila sam s drkanjem njegova kurca i i kurac se počeo propinjati... U jednom trenutku plavokosi muškarac se trgnuo i podigao glavu s jastuka. Snenim pogledom blejao je u mene ne znajući ni tko sam ni odakle sam se stvorila. Jebiga sad... Pomislila sam i njegov već lijepo dignuti kurac stavila u svoja medena usta. To što je taj kurac još do maloprije vjerojatno bio u pički moje mame uopće mi nije smetalo.



Rukom mi je mazio kosu dok sam mu ja pušila nabrekli kurac a rukom mu nježno stiskala jaja. Lizala sam kurac počevši od jaja, preko korijena kurca pa sve do glavića kojeg sam nježno obrađivala jezikom i usnama... Gutala sam ga ko zadnja kuja sve do jaja a on je sve glasnije stenjao. Osjetila sam trenutak kada je njegova sperma krenula iz jaja prema vrhu kurca ali nisam stigla maknuti glavu... Mlaz guste sperme doslovno mi je prasnuo u lice. Bila je to eksplozija sperme koja mi je zalila čitavo lice.



I dalje je držao ruku na mojoj glavi i i sad me već gledao bistra pogleda...

-Mala! Koja si ti?- Napokon je pitao.

Nasmijla sam se brišući rukom lice puno sperme... Onda se lupio dlanom rike o čelo shvativši da sam ja kćerka žene koju je čitavu noć jebavao.



Otišla sam u kupaonicu i umila se. Odjenula sam se pa izašla iz stana. Nemam pojma kada je taj plavokosi ljepotan napustio naš stan a osim toga više ga nikada nisam ni vidjela.


1 komentar: