Istaknuti post

Rani doručak, odnosno gutanje sperme

nedjelja, 15. siječnja 2017.

Pišanje u usta

Isprva me Zoki volio gledati dok pišam što je njega uzbuđivalo a mene zabavljalo. No kako je vrijeme odmicalo tako su i njegovi prohtjevi i želje na temu pišanja postajali sve ekstremniji. Možda sam i ja sama kriva jer sam ga na to potaknula ispričavši mu ono što sam tu opisala u priči o "spermovanju". Sada je već pišanje po meni uvrstio u redoviti oblik kažnjavanja za koje mu ja, priznajem to, svako malo dajem povoda. Navikla sam se na to da povremeno piša po mojim sisama ili mi mokraćom zalije guzu. Ponekad je i on od mene tražio da se popiškim po njegovom kurcu.


Jednog jutra dok je on još spavao iz unutarnjeg džepa njegova sakoa izvukla sam njegov novčanik pa uzela kreditnu karticu te sam odjurila u kupovinu. Naime dan prije u obližnjem trgovačkom centru ugledala sam prekrasne cipele i još ljepšu haljinu. Istina je kako oboažvam kupovati lijepe stvari. Naprosto sam ovisna o kupovanju onoga što mi se sviđa. Kada vidim nešto od obuće, odjeće ili rublja a svidi mi se ja to jednostavno moram kupiti makar potrošila zadnji novac. Tako postupam i zato što znam da će me dalje financirati Zoki. Naravno, prije toga će me kazniti ali neka, ne protivim se tim kaznama. Jednostavno sam se navikla.


I evo sad sam napravila veliku glupost uzevši njegovu karticu. Duboko u sebi znala sam kako to nije u redu ali želja za kupnjom bila je jača od zdravog razuma. Ne samo da sam kupila haljinu i cipele. Kupila sam još neke stvarčice, onako usput, i potrošila lijepu sumu novca sa Zokijevog računa.


Kasnije sam mu se ispričavala i molila ga da mi oprosti. On je šutio i uopće nije djelovao kao da se ljuti a ljutio se u to nije bilo sumnje. Znala sam da smišlja način kako će me kazniti i bila sam spremna odraditi i tu kaznu.
-Dobro, znam da ćeš me kazniti, i daj kazni me više.- Rekla sam jer me njegova šutnja već pomalo počela nervirati.
-Znaš što slatkice. Hajde da odemo negdje van na kavu, sok i kolače ili sladoled.-


Podozrivo sam ga promatrala sluteći da se iza ovog poziva na kavu i kolače krije neka opasna spačka. No rekla sam kako nemam ništa protiv. Bila sam voljna odmah krenuti no on je rekao kako nema žurbe i neka najprije do kraja popijem sok koji je stajao ispred mene na stolu. Popila sam sok i krenula u kupaonicu kako bi se počešljala i malo sredila šminku. Zoki je ušao za mnom i pustio vodu iz slavine da curi u lavabo. Nije mi bilo jasno zašto je pustio vodu i zašto stoji iza mene i promatra me.


Zamolila sam ga da zatvori vodu jer od curenja vode pripiškilo mi se. Zadigla sam suknju u želji da sjednem na wc školjku i popišam se no Zoki je odmah spustio dasku wc školjke. Zatvorio je vodu koja je tekla iz slavine pa me uzeo za ruku i odveo nazad u blagovaonicu koja se nalazi u sklopu kuhinje. Uopće nisam shvaćala što ima na umu. Doveo me do stola pa mi rekao neka se popnem na njega.
-Zašto???- Pitala sam
-Hajde, hajde, penji se!- Naredio mi je
Stala sam na stolac pa se popela na stol.
-E sad lijepo čučni i pišaj.- Rekao je Zoki.
-Ti nisi normalan!- Rekla sam ali znala sam da moram učiniti to što traži od mene.


Zadigla sam suknju u želji da spustim gaćice ali on je odmah intervenirao naredivši mi da gaćice ne skidam.
-Pišaj u gaćice.- Rekao je.
-Nemoj biti lud!- Zavapila sam.
-Pišaj u gaćice kada ti kažem.- Rekao mi je.
Čučnula sam i počela pišati... Mokraća koja je obilno kvasila moje gaćice počela se, kroz gaćice, cijediti i po stolu. Završila sam s pišanjem a on mi je rekao neka sada počistim stol pa možemo krenuti.


Nakon što sam temeljito obrisla i počistila stol željela sam otići u sobu i promijeniti gaćice no Zoki mi to nije dopustio.
-U tim mokrim gaćicama ideš van. Razumiješ?- Rekao je.
-Baš si lud... Lud i pokvaren.Do bola pokavaren.- Rekla sam pomirena sa sudbinom. I tako sam u tim mokrim i popišanim gaćicama izašla van. Bili smo na kavi i sladoledu a još smo navratili i u jedan kafić na piće. Svo vrijeme na sebi sam imala one mokre gaćice i nisam s euopće osjećala ugodno zbog toga. Presvukla sam se tek nakon povratka u stan.


Naravno to nije značio i kraj kažnjavanja zbog krađe njegove kartice. Dva dana kasnije Zoki je prenoćio kod mene, odnosno u mom krevetu. Nakon što me je prilično žestoko ispljuskao po guzi razvalio mi je šupak. Te noći uopće me nije želio jebati u pičku već isključivo u guzu. Moji bolni jecaji i još bolnije stenjanje uopće ga se nisu dojmili.


U rano jutro probudio me. Bila sam izjebana, umorna i željna sna. Protresao me nekoliko puta i kada sam napokon nekako otvorila oči i pitala ga što je bilo odgovorio je kako mu se piša.
-Pa zašto me zbog toga budiš? Zašto ne odeš na wc?- Pitala sam ga onako bunovna.
-A zašto da idem u wc kada imam tebe.- Rekao je Zoki.
-Kako to misliš da imaš mene???- Zbunjeno sam pitala.


Povlačio me za ruke govoreći i da izađem iz kreveta. Nekako sam se izvukla ispod plahte i zbunjeno stala pored kreveta.
-Koji ti je vrag?- Pitala sam ga.
-Hajde čučni dolje.-
Oklijevala sam a on je zagalmio na mene ponavljajući mi da čučnem. Sad sam se već razbudila do kraja i počela shvaćati što mu je na pameti. Polako sam čučnula nadajući se kako ipak neće učiniti ono što sam mislila da će učiniti. Prevarila sam se, naravno.


Zoki je posve gol klečao na krevetu rukom držeći svoj kurac.
-Hajde zini... Jako zini. Otvori usta koliko god možeš.- Govorio mi je Zoki.
Zinula sam a on se nagnuo malo naprijed nišaneći kurcem u moja usta.
Otvorenih usta čekala sam... Mlaz tople Zokijeve mokraće šiknuo je ravno u moja usta. Nesmiljenom žestinom nemilice je mokraćom, koja se počela pjeniti, punio moja usta. Uzeo je okruglu plastičnu tacnu koja se nalazila na noćnom ormariću. Gurnuo mi ju je u ruke rekavši neka pazim da se ono mokraće koja mi se cijedila iz usta ne prosipa po podu. Slankast i pomalo gorak okus Zokijeve pišaline ispunio mi je usta a slankast okus postajao je intezivniji kako sam tekućinu gutala.


Završio je s pišanjem a s onih nekoliko zadnjih mlazova pišaline zašpricao me po očima, kosi, licu i nosu. Potom je uzeo čašu koja se do malo prije nalazila na onoj plastičnoj tacni pa mi je pružio govoreći neka sad ostatak mokraće iz tacne prelijem u čašu. On je držao čašu dok sam ja u nju iz tacne lijevala tekućinu. Potom mi je pružio čašu naredivši da popijem sadržaj.


Progutala sam mokraću iz čaše i odloživši tacnu i čašu na noćni ormarić rukom sam obrisala usta. Ustala sam se i rekla mu da je idiot, totalni, perverzni i pokvareni idiot.
Nije uopće reagirao na te moje riječi. Smiješio se zadovoljno. Odjurila sam u kupaonicu jer morala sam isprati usta, umiti lice a i kosu oprati. Vrlo dobro sam znala kako ću od sada Zokiju i ubuduće služiti kao wc. Nisam bila sretna zbog toga ali potegnula sam vraga za rep i sad to moram platiti. Još istog dana, odmah nakon što se probudio, Zoki mi se još jednom popišao u usta.
 

2 komentara:

  1. Dobra erotska priča sa sexi ženskom koja ima dobro tijelo a izgleda da voli i perverzije.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobra erotska priča sa sexi ženskom koja ima dobro tijelo a izgleda da voli i perverzije.

    OdgovoriIzbriši