Istaknuti post

Rani doručak, odnosno gutanje sperme

ponedjeljak, 19. lipnja 2017.

Plaćao je kako bi gledao nas, mlade cure, dok se mazimo

Bile smo vrlo mlade cure i tog ljeta smo od Veronike i njezinih roditelja pozvane da provedemo desetak dana u njihovoj kući na moru, točnije rečeno u Malinskoj na otoku Krku. Dakle, osim Veronikinih roditelja na more smo se zaputile Veronika, Natalija, Jasna i ja.



Drugog dana našeg boravka u Malinskoj zaputile smo se na kupanje u tzv. Ribarsko selo. Tamo smo na terasi kafića upoznale jedan stariji bračni par. Kada kažem stariji bračni par onda znam da je to relativan pojam. Naime mi smo bile vrlo mlade a taj bračni par bili su zasigurno stariji od pedeset godina.Počastili su nas pićem i zapodjenuli su razgovor s nama. Činili su nam se vrlo zabavni i dobroćudni. Zvali su se Ana i Dubravko.



Navečer smo ih opet srele u jednom od kafića i opet su nas častili pićem ali i pizzom. Pozvali su nas da i sutradan dođemo u Ribarsko selo. Prihvatile smo poziv i došle. Malo sam se iznenadila kada sam vidjela gospođu Anu kako se, bez imalo kompleksa kupa i sunča u toplesu, dakle bez gornjeg dijela kupaćeg kostima.



Pitala nas je zašto se i mi, tako mlade i lijepe cure, libimo skinuti gornji dio kupaćeg kostima. Jasna je odmah zaključila kako je to dobra ideja pa se svukla pokazujući svoje mlade, lijepe i čvrste sise. Učinila sam isto i ja a nakon kraćeg oklijevanja to su učinile Natalija i Veronika. Gospođa Ana dala nam je ulje za sunčanje govoreći kako bi lako mogle izgorjeti na suncu pa nije zgorega da se namažemo.



Veronika je ležala na leđima i ja sam je krenula mazati uljem. Gospodin Dubravko uzeo je fotografski aparat i pitao može li nas fotografirati. Nasmijala sam se rekavši kako nemam ništa protiv. Potom je fotografirao i Nataliju koja je nauljila mene a onda i Jasnu. Zamolio me je da se okrenem i legnem na leđa a jedna od djevojaka neka me namaže uljem s prednje strane. U čudu sam ga pogledala a onda nam se obratila gospođa Ana.



-Znate cure, mog supruga jako pali kada gleda mlade cure koje se međusobno maze.-

Mi cure blesavo smo se cerekale shvaćajući to kao nekakvu nastranu šalu. Ipak sam pristala leći na leđa i dozvoliti Jasni i Nataliji da me izmasiraju uljem s prednje strane.
 

-Ako ćete joj nauljiti i namazati sise ja ću vam to platiti.- Rekao je Dubravko a mi smo ga zbunjeno gledale. No kada je posegnuo za novčanikom i izvadio dvjesta kuna polakomile smo se za novcem i Jasna mi je izmasirala i nauljila sise što me je, moram priznati, uzbudilo. Bradavice su mi prkosno stršale i to je očito uzbudilo Dubravka. No moram priznati da ni na koji način nije pokušao i sam se uključiti u to da nas on osobno namaže uljem.



Dva dana nismo išle u Ribarsko selo a došle smo do zaključka kako je taj bračni par pomalo nastran i perverzan pa je bolje izbjegavati ih. No u tako malom mjestu kakvo je Malinska bilo je nemoguće opet ne naletjeti na njih dvoje. Sjeli su za stol do našega u jednom kafiću uz samu obalu i naručili nam piće.



A onda kada je Dubravko otišao do wc-a njegova žena započela priču. Rekla nam je kako smo nju i njenog supruga možda krivo shvatile. Posve otvoreno rekla nam je kako njih oboje uzbuđuje gledati mlade cure dok se maze i ljube ali samo to. Od nas ništa drugo ne očekuju niti ih se moramo bojati. Potom je dodala da ukoliko želimo zaraditi nešto novca neka ih posjetimo u njihovom apartmanu. Imaju novca, nisu škrti i spremni su platiti samo za to da nas gledaju i fotografiraju dok se mazimo i ljubimo. Zahvalile smo im na piću rekavši kako ćemo razmisliti.



Veronika i Natalije zaključile su kako s tim starim perveznjacima bolje ne imati posla. S druge strane Jasni se ideja da na taj način zaradi nešto novca uopće nije činila lošom. Počela nas je nagovarati da se malo zabavimo i zaradimo novac bez velike muke. No Veronika i Natalija nisu se dale nagovoriti dok sam se ja kolebala a naposlijetku me Jasna nagovorila i pristala sam.



Iako su Veronika i Natalija govorile da nas dvije nismo normalne i kako je bolje s njima ne imati posla Jasna i ja otišle smo u Ribarsko selo. Bile smo već ispred vrata apartmana Ane i Dubravka kada smo se i mi počele kolebati. No vrata su se otvorila jer smo valjda bile dovoljno glasne. Dubravko se zadovoljno nasmijao, širom otvorio vrata i pozvao nas da uđemo. I što sad?



Ušle smo i sjele na trosjed. Ana i Dubravko bili su vrlo ljubazni i odmah su nas ponudili kavom i pićem. Obje smo bile nervozne no kako je vrijeme prolazilo postajale smo sve opuštenije. Nakon tri žestoka pića Jasna se osmjelila i pitala koliko bi oni platili samo za to da nas gledaju dok se nas dvije ljubimo i mazimo.

-A koliko bi vi tražile?- Pitao je Dubravko.




Jasna i ja pogledale smo se ne znajući što reći. Onda je Jasna bubnula:

-Pa tri stotine kuna.-

-Nema problema.- Odgovorio je Dubravko.

Uzeo je fotografski aparat i rekao neka počnemo kada budemo spremne.

Neko vrijeme Jasna i ja gledale smo se i blesavo cerekale ne znajući kako da počnemo. Onda sam ja jednostavno zagrlila Jasnu i privukla je k sebi. Gurnula sam joj jezik u usta i Jasna je bila pomalo iznenađena i zbunjena no potom je počela uzvraćati poljupce. Dok smo se ljubile zavukla sam joj ruku između nogu a doskora je isto ona učinila meni.



Stida i zbunjenosti skroz je nestalo a sad smo obje bile uzbuđene i napaljene. Dubravko je hodao oko nas i fotografirao nas iz svih mogućih kuteva. Jasna koja mi je u međuvremenu zavukla ruku u gaćice dovela me do orgazma. Nakon nekih petnaestak minuta uzajamnog maženja i ljubljenja upitala sam Dubravka da li je to bilo dovoljno.

Bez riječi je odložio fotografski aparat i na stol ispred nas položio tri stotine kuna.



Krenule smo nazad prema kući Veronikinih roditelja smijući se jer sve ovo što smo učinile baš nas je zabavilo ali i zbunilo.

-Jako se dobro ljubiš.- Rekla mi je u jednom trenutku Jasna.

-I ti također.- Odgovorila sam.



Ušle smo u kuću i otišle u svoju sobu. Naime Jasna i ja spavale smo u jednoj a Veronika i Natalija u drugoj sobi.

-Ja bi se još malo ljubila, a ti?- Rekla je Jasna

Bila sam uzbuđena i rekla sam kako nemam ništa protiv. No naše ljubljenje preraslo je u nešto mnogo više. Jedna drugoj polizale smo pičku te jedna drugu dovele do vrhunca. Doživjela sam dva uistinu vrhunska orgazma.



Sutradan ujutro Veronika i Natalija gorjele su od znatiželje i forsirale su nas da im ispričamo detalje našeg posjeta Ani i Dubravku. U početku smo se Jasna i ja samo zagonetno smiješile ne želeći im ništa otkriti a onda smo ipak popustile. Ispričale smo im što se događalo u apartmanu kod Ane i Dubravka a one su samo širile oči i cerekale se. Ono što se između Jasne i mene događalo poslije u našoj sobi nismo im rekle.



Ne znam o čemu su njih dvije u međuvremenu razgovarale ali pitale su nas bi li i one mogle na tako lak način zaraditi nešto novca. Dakle, predomislile su se. Navečer su one u apartmanu posjetile taj čudan par i također zaradile novac. Nataliji se sve to svidjelo ali Veronika se svako malo zacrvenjela u licu kao da joj je neugodno i nije baš željela o tome pričati.



Večer prije našeg povratka u Zagreb Ana i Dubravko pozvali su nas na večeru. Nakon večere i dobrog vina predložili su nam da sve četiri dođemo kod njih u apartman. Jasna i ja odmah smo pristale a Natalija je malo slijegala ramenima pa na kraju i ona pristala. Veroniku smo morale nagovarati ali uspjele smo u tome.



U apartmanu su nas počastili s još jednom buteljom skupog vina a Jasna se toliko opustila, ponajviše zbog toga jer je bila dobrano opijena vinom, da se doslovce bacila na mene. Strasno me ljubila u usta svlačeći me. I Natalija se napalila pa je krenula ljubiti Veroniku.



U početku nas je Dubravko samo fotografirao no kada je svukao svoje bermude ispod kojih nije imao gaćice zbunjeno i pomalo u strahu pogledale smo u njega. Vidjevši našu zbunjenost objasnio nam je kako nemamo razloga za strah. On samo želi gledati i drkati... Ništa više. Tako je i bilo. Na kraju nam je isplatio sedamsto kuna.



Znao je da mi sutradan odlazimo iz Malinske pa nam je dao novu ponudu. Naime Ana i on nisu iz Zagreba. Žive u jednom malom gradu gdje im je nemoguće naći cure za ovakve igrice. Stoga je predložio da Ana i on povremeno dođu u Zagreb. Iznajmit će sobu u hotelu ili motelu a mi ih možemo posjetiti i ponoviti ove i ovakve igrice. Dali su nam svoj broj telefona i mobitela zamolivši nas da im se javimo. I jesmo.



Ta naša druženja trajala su nekoliko mjeseci. U stvari Ana i Dubravko dolazili bi dva do tri puta mjesečno i fotografirali nas a ponekad bi Dubravko izdrkao svoj kurac. Ponekad smo mu pozirale polugole, ponekad bi se mazile i ljubile a plaćao je i da nas fotografira dok piškimo.



I tko zna dokle bi to trajalo da Veronikin otac nije na njezinom laptopu pronašao neke vrlo lascivne fotografije. Stisnuo je Veroniku i ona je popustila te mu priznala kako jedna gospođa i gospodin plaćaju da nas fotografiraju. Njezin tata je skroz poludio. Da stvar bude gora ona mu je dala njihov broj telefona. Nazvao je Anu i Dubravka i nakon što ih je pošteno izvrijeđao zaprijetio im je i policijom. Nije to učinio ali nije ni imao razloga jer nikakvih seksualnih odnosa nas s tim bračnim parom nije bilo. Međutim od tog dana Ana i Dubravko više nam se nisu javili.

-Sviđaju vam se moje priče? Preporučite ih i drugima pa stavite link priče ili bloga na FACEBOOK TWITER VKONTAKTE-
 
Ili kliknite dolje ispod na google+


























1 komentar: