Istaknuti post

Rani doručak, odnosno gutanje sperme

subota, 28. siječnja 2017.

Tretira me kao kujicu, jebe me u usta i u guzicu (priča br.2 - drugi dio)

-Ovo je nastavak priče "Tretira me kao kujicu, jebe me u usta i guzicu (prvi dio)". Vjerujem da ste je pročitali a ako niste možete je pročitati klikom OVDJE-



Vratila sam se iz kupaonice gdje sam vodom isprala ostatke Zokijeve sperme s lica te iz usta. Dočekao me sjedeći u fotelji a u ruci je držao kožnatu ogrlicu s povodcem. Inače Zoki je nabavio nekoliko ogrlica koje bi mi kao svojoj kuji stavljao oko vrata. Ovu koju je sad držao u ruci kupili smo zajedno. U stvari ja sam je sama morala izabrati. Ušli smo u pet shop i Zoki je prodavačici za pultom rekao kako treba ogrlicu za svoju kuju.



Prodavačica je na trenutak pogledala u mene i stekla sam dojam da, ako baš i nije sigurna, misli kako možda sam ja ta kuja. Možda i nije tako mislila ali meni se tada tako učinilo. Pokazala nam je policu s ogrlicama. Stajali smo ispred mnoštva raznolikih ogrlica i Zoki mi je velikodušno ponudio mogućnost da sama izaberem ogrlicu koja mi se sviđa. Izabrala sam ovu koju je sad držao u ruci. Dok smo s ogrlicom išli prema blagajni usput je uzeo i posudu za jelo. Onakvu zdjelicu kakvu psi koriste za jelo.



-Što će ti ta zdjelica?- Pitala sam

-Pa da bi jela iz nje. Kao svaka prava kuja i ti ćeš ponekad jesti iz ove posude.- Odgovorio mi je Zoki i zlurado se nasmijao.

-Baš si đubre.- Rekla sam ali tiho jer već smo bili blizu blagajne.



Dakle sad sam posve gola stajala u sobi i gledala u Zokija pitajući se kakvu je gadost sad smislio.

Prstom mi je pokazao da mu priđem. Ustao se i oko vrata mi pričvrstio ogrlicu. Povodac mi je stavio u usta rekavši da ga tako držim dok se on ne vrati iz toaleta jer mu se pišalo. Vratio se brzo i uzevši povodac u ruku rekao mi da se spustim na koljena, tj. da zauzmem pseći položaj.



Na koljenima i rukama puzala sam po podu dok me on držeći povodac vodio u hodnik. Otvorio je vrata stana pa pogledao van. Potom je povukao povodac i mahnuo mi glavom dajući mi time znak da ga slijedim.

-Zoki! Zar si poludio?- Zavapila sam jer shvatila sam da me tako vezanu i na koljenima želi izvesti na stubište zgrade. Jače je potegnuo uzicu i zakoračio van stana.



Slijedila sam ga baš poput kuje a umirala sam od straha da netko ne naiđe ili ne otvori vrata. Istina da me jednom vodio na uzici vani ispred zgrade. Naime, umjesto da učim ja sam otišla u provod s prijateljicama. Ostala sam vani sve do ujutro. Došla sam u stan kada se već razdanilo. Zoki me kaznio tako što mi je stavio ogrlicu s uzicom i tako vezanu vodio me oko zgrade. Sva sreća što je bilo rano ujutro i svi su još čvrsto spavali a ni prolaznika u tako rano jutro na svu sreću nije bilo.



I eto sad me posve golu s ogrlicom oko vrata izveo na stubište zgrade. Vodio me hodnikom u jednom smjeru a potom se okrenuo vjerojatno u namjeri da se vratimo u stan. Barem sam se ja tome nadala. No u tom trenutku netko od stanara, kat niže, otvorio je vrata svog stana pa potom glasno zalupio njima. Uz tresak vratiju i ja sam se stresla. Ustala sam na noge istrgnula uzicu iz Zokijevih ruku pa utrčala u svoj stan. Da, bio je to stan kat niže od mog ali svejedno sam premrla od straha.



Zoki je ušao za mnom smješeći se. Komentirao je kako se događa da se kujice istrgnu iz vlasnikovih ruku pa pobjegnu.

-To rade neposlušne kuje i stoga ih je potrebno kazniti kako to ubuduće ne bi činile.- Rekao je.

Potom je otišao u spavaću sobu gdje se zadržao nekoliko minuta. Slutila sam što traži i što me sad čeka.



Izašao je s namrštenim obrvama i razočaranim izrazom lica pitajući me zar više nema lubrikanta. Mislio je na lubrikant kojim mi podmazuje šupak prije nego kurcem prodre u njega. Ne nije ga više bilo a Zoki nije nabavio novu rundu i došlo mi je da se nasmijem ali ipak nisam. Već sam se ponadala kako od jebanja moje guze neće biti ništa.



No Zoki je otvorio vrata hladnjaka pitajući me ima li margarina ili maslaca. Ne čekajući da odgovorim pitao me jesam li gledala film "Posljednji tango u Parizu". Jesam i znala sam da u tom filmu Marlon Brando svojoj partnerici šupak podmaže margarinom ili maslacom. Zatvorio je vrata hladnjaka pa nešto opsovao. Naime nije bilo ni margarina a ni maslaca.



Potom je došao do prozora i odmaknuo zavjesu. Okrenuo se prema meni sa smiješkom na licu.

-Slatkice... Preko puta se nalazi ljekarna.- Rekao je.

-Da, i što onda?- Naivno sam pitala.

-Pa sad na brzinu na sebe navuci traperice i majicu pa skoči preko u ljekarnu i kupi vazelin.-

-Vazelin??? daj Zoki budi pametan...-

-Hajde, hajde, i požuri se.- Nije mi dozvolio da završim rečenicu.



Pomirena sa sudbinom uzela sam traperice ali prvo sam htjela otići u wc piškiti jer umalo sam se od straha upiškila još vani na stubištu zgrade. Pitao me gdje idem i kada sam mu rekla kako mi se piša nije mi dopustio rekavši kako ću pišati kada se vratim. Stari lisac znao je da ću se zbog toga što mi se piša požuriti vratiti. Sad mi se još više piškilo ali što sam mogla. Dao mi je novac i odjurila sam u ljekarnu.



Kupujući vazelin u ljekarni žena iza pulta me zagonetno pogledala preko naočala ali ništa nije rekla. I muškarac koji je bio u redu iza mene također me čudno pogledao. Nisam se osjećala baš ugodno pa sam rekla kako me tata poslao po vazelin jer on je planinar i vazelinom održava cipele, tj. pancrice, u kojima planinari. Izgledalo mi je da su magistra i muškarac iza mene progutali tu moju priču.



Žurila sam u stan jer strašno mi se pišalo i jedva sam čekala da se dokopam wc-a mada me poslije toga čekalo neizbježno jebanje u guzicu. Stavila sam vazelin na stol i krenula prema toaletu ali me Zoki uhvatio za ruku. Preklinjala sam ga da me pusti jer više ne mogu izdržati. Nije mu padalo na pamet. Rekao mi je neka pišam tu i sada bez da skidam hlače.

-Ti stvarno nisi normalan!- Rekla sam.



I ne mogavši više izdržati pustila sam da mokraća iz moje pičke krene. Obilno sam natopila traperice na sebi jer gaćice nisam bila ni obukla. Otkopčala sam dugmad na hlačama i svukla ih. Pitala sam Zokija mogu li sada do kupaonice kako bi se malo oprala.

-A čemu? Uopće nema potrebe jer ionako ću te još ja zapišati.- Rekao je.



Odmaknuo je mali tepih s kermičkih pločica koje se nalaze na podu kuhinje i rekao mi da se naguzim i rukama raširim guzove. Pišao je po mojoj guzi i po mom šupku a mokraća se niz moje noge cijedila po podu.

-OK, poslije ćemo se pobrinuti za pod i očistiti ga.-Rekao je.

Uzeo je vazelin u jednu a mene u drugu ruku i poveo me prema sobi. Služeći se vazelinom izmasirao je moj šupak i dobro ga podmazao. Potom je vazelinom namazao i svoj kurac. Uslijedilo je jebanje moje guze koju, kako Zoki kaže, on obožava.



Naravno, nakon što je svršio u mojem dupetu ja sam bila ta koja je morala pokupiti mokraću s poda kuhinje i uz to temeljito oprati čitav pod.

-Sviđaju vam se moje priče? Preporučite ih i drugima pa stavite link priče ili bloga na FACEBOOK TWITER VKONTAKTE-
 
Ili kliknite dolje ispod na google+
 




1 komentar:

  1. Zanimljiva priča. Pomalo zavidim gosp. Zokiju što ima dobru i lijepu kujicu koju može jebati kako god želi.

    OdgovoriIzbriši