Istaknuti post

Rani doručak, odnosno gutanje sperme

srijeda, 1. veljače 2017.

Lizala sam spermu sa stolova i s poda

Definitivno postoji dosta toga što sam u svom mladom životu činila a čega se ponekad i stidim. Ali kako ovaj period života provodim s nastranim i perverznim Zokijem sve manje i manje se stidim onoga što sam kao vrlo mlada činila. Najviše toga što se događalo zbilo se u onom periodu kada sam se sve češće i sve žešće sukobljavala s mamom zbog čega sam svako malo odlazila od kuće.



I ovo sad pišem zato jer način na koji me svojevremeno kaznio Zoki nije mi bilo nešto baš skroz novo samo što u ono, sad već, prošlo vrijeme to nije bila kazna već nešto što sam učinila jer su neki muškarci platili da bi to gledali i u tome uživali.



Naime, ono što me kod Zokija izluđuje jest njegova potreba da sve bude uredno, čisto i na svom mjestu. U tom pogledu on je baš perfekcionist a ja, nažalost, sušta suprotnost. Dobro sad... Priznajem da ponekad, ali ponekad, sama namjerno ostavim iza sebe nered po stanu znajući da će to Zokija ponukati da me kazni, a ja jesam mala i podatna kuja koja čak uživa u situaciji kada je skroz podložna i mora iskusiti kaznu za svoj neposluh.



Danima me Zoki upozoravao na to da su pločice na podu u kupaonici prljave i da ih treba oribati a ja sam stalno ponavljala kako ću to napraviti, ako ne danas onda sutra. Međutim nisam. Jednog dana u rano jutro dok sam još spavala Zoki je ušao u kupaonicu i uvjerivši se da pločice nisam ni taknula izdrkao se po podu kupaonice. Potom me probudio pa me golu, bunovnu i snenu, odvukao u kupaonicu. Natjerao me da kleknem i da s prljavih pločica poližem spermu koju je po njima istresao. Bila je to brutalna lekcija koju sam zapamtila za neko vrijeme.



Kažem za neko vrijeme jer slično je napravio nešto kasnije ali tada zbog prljavog poda u sobi. Treći put nije se izdrkao po podu nego je na kurac navukao kondom. Pojebao me s kondomom na kurcu pa je nakon toga skinuo kondom a spermu koja se u njemu skupila istresao je po podu. Naravno, opet sam tu spermu iz kondoma morala polizati.



A sad evo zašto kažem da mi nešto slično nije bilo baš novo. Pisala sam već o svojoj prijateljici Sandri kod koje sam često znala prenoćiti kada bi nakon svađe otišla od mame. Ona se u to vrijeme zabavljala s jednim tipom od nekih 25-26 godina. Zvao se Tihomir i živio je u jednom selu nadomak grada. Kako smo obje tih dana bile bez novca on nas je pomalo financirao.



Iako je Tihomir redovito jebao Sandru pomalo mu je dopizdilo financirati je. Predložio nam je da s njim odemo u njegovo selo. Tamo je živio sa starijim bratom u obiteljskoj kući u sklopu koje se nalazila i gostionica. Naravno, vlasnik gostionice bio je Tihomirov brat Kruno. Tihomir nam je predložio da povremeno radimo u gostionici kao konobarice i da ujedno taj prostor čistimo. Zauzvrat ćemo imati gdje spavati a i nešto ćemo zaraditi.



Isprva nam nije padalo na pamet otići živjeti na selo, makar i na kratko, ali kako baš tada i nismo imale neku alternativu zaključile smo kako je ipak najbolje prihvatiti njegovu ponudu. Osim toga to selo je relativno blizu grada. No problem je nastao kada nas je vidio njegov brat koji je zaključio da smo premlade i kako ne dolazi u obzir da radimo u gostionici, čak ni honorarno.



No svidjele smo mu se pa je iznašao rješenje. Naime u gostonici smo provodile vrijeme kao da smo obične gošće. Zgodne i mlade cure u ultra kratkim minicama bile su pravi mamac za goste i zbog nas je promet znatno porastao. Istina da smo uskakale ako je bila gužva pa bi oprale čaše, donijele piće iz skladišta a ponekad smo čak i posluživale goste. Nakon zatvaranja oprale bi čaše i počistile prostor gostionice. Imale smo kakav-takav posao, sobu gdje smo spavale, hranu i uz to dobijale nešto novca. Gosti u gostionici bili su mahom muškarci i vrlo rado su nas častili pićem. Naravno da većinu tog pića nismo popile već bi zadržale taj novac. Čak nam se počeo sviđati takav način života.



Inače Tihomirov brat Kruno bio je jasan. Nikakvog petljanja s gostima nije smjelo biti a o seksu s njima nismo smjele ni pomisliti. I gostima koje je uglavnom poznavao jasno je dao do znanja kako nas ne smiju čak ni dirati. Kruno je bio jak i visok muškarac koji se nekada aktivno bavio boksom i gosti su ga itekako respektirali. Znali su da je ozbiljan i da s njim nema zajebancije. Nas dvije je svima predstavljao kao privremene podstanarke u njegovoj i bratovoj kući.



To je funkcioniralo nekih dvadesetak dana, sve dok se Kruno nije razbio svojim automobilom. Jedva su ga izvukli iz skršenog auta i završio je u bolnici. Vođenje gostionice preuzeo je njegov brat Tihomir. Bez obzira što je bio u bolnici Kruno je brata upozoravao, bilo mobitelom ili kada bi mu ovaj došao u posjetu, na to da pazi na nas, naše ponašanje ali i na ponašanje gostiju spram nas. Nije želio imati problema, govorio mu je.



Iako se Tihomir uglavnom držao njegovih naputaka ipak je bio znatno popustljiviji od Krune. Npr. gosti lokala izdašno su nas častili jer smo pristale doći u gostionicu u ultra kratkim mini suknjama i bez gaćica. Kruno to ne bi dopustio ali Tihomir nije imao ništa protiv. E to je sad već bilo kao da si crvenu krpu stavio pred bikove. Iako smo se držale Kruninih zahtjeva Sandra je ipak otišla korak dalje. Jedan od muškaraca pozvao ju je da s njim ode u wc. Želio je da mu drži kurac dok bude pišao. Sandra je to učinila i on joj je za tu uslugu dao novac. Uskoro su to željeli i neki drugi muškarci. Uključila sam se i ja jer to je bio jednostavno i lako zarađen novac. Rukom bi pridržavale muškarcima kurčeve dok pišaju i dalje od toga nismo išle.

Barem sam ja tako tada mislila jer ja uistinu dalje od toga nisam išla. Sandra mi je tek kasnije priznala kako je ona nekolicini njih u wc-u i izdrkala kurac.



Rekla sam kako je Tihomir bio popustljiviji i labaviji od Krune. Tako se događalo da nakon što završi radno vrijeme Tihomir ugasi vanjsku reklamu, navuče zastore, priguši svjetla i glazbu te ostane s nekolicinom prijatelja još dva-tri sata zabavljati se ili bi vrijeme provodili kartajući Belu. Sandri i meni plaćali su da ostanemo, pravimo im društvo i poslužujemo ih pićem.



Nije bilo dvojbe kako bi nas ti dečki rado nabili na svoje nabrekle kite ali Tihomir takvo što nije mogao niti smio dopustiti. I on je respektirao starijeg brata. No jedne večeri jedan od gostiju koji su ostali poslije zatvaranja prilično se napalio gledajući naše vrckave guze. Nabrekli kurac u njegovim gaćama prijetio je kao da će eksplodirati. U jednom trenutku obratio se Sandri i meni pitajući nas bi li željele na brzinu zaraditi svaka stotinu kuna.



Kada smo pitale za što bi nam platio tih dvjesto kuna odgovorio je:

-Za čišćenje stola.-

Nismo baš razumjele o čemu priča i brzopleta Sandra pristala je jer zaraditi dvjesto kuna za čišćenje samo jednog stola je odlična stvar. No tip s nabreklim kurcem s jednog od stolova skinuo je stolnjak pa je potom izvadio kurac i počeo drkati. Prethodno je na stol stavio 200 kuna.



Odmah mi je bilo jasno kamo ovo vodi. Izdrkao se špricajući spermu po plohi stola. Kada je završio rekao je:

-A sada vas dvije izvolite očistiti stol ali jezikom i samo jezikom.-

Sandra i ja pogledale smo se i shvativši da se nalazimo u vrlo delikatnoj situaciji prionule smo poslu. Naime oko nas se nalazilo šest-sedam napaljenih muškaraca a Tihomir definitivno nije bio autoritet kao njegov brat.



Polizale smo spermu sa stola, uzele novac i napustile prostoriju. No sutradan drugi muškarac tražio je isto. Odbile smo u prvi mah ali on je ponudio svakoj dvije stotine kuna i nakon što smo zaključile kako je bolje polizati spermu nego da nam se dogodi nešto gore učinile smo to. Dva ili tri dana kasnije gotovo svi muškarci u selu ali i okolici znali su da kod Tihomira stanuju dvije cure koje ližu spermu sa stola. Promet u gostionici je još više porastao. Sad smo gotovo svake večeri lizale spermu sa stolova ali i s poda. Vrhunac se zbio onda kada je jedan od Tihomirovih prijatelja nagovorio Sandru da skine gaćice i naguzi se preko stola. Izdrkao joj se po šupku a potom je od mene tražio da poližem spermu sa Sandrine guze i šupka.



Učinila sam to, polizala spermu sa Sandrine guze, ali sam poslije u sobi Sandru upozorila kako stvari polako izmiču kontroli i kako se bojim da smo predaleko otišle te sam mišljenja da se ovo neće dobro završiti. Po selu se ionako već uvelike pričalo kako u gostionici kod Krune obitavaju dvije mlade kurvice a to uopće nije bilo dobro.



Dva dana kasnije iz bolnice je izašao Kruno. Došao je na štakama i bio je vrlo ljut. Naime već u bolnici netko od seljana dojavio mu je što se u gostionici događa. Nije nas ni pozdravio već je zatražio da odmah pokupimo svoje stvari i nestanemo iz njegove kuće ali i iz sela. Rekao je da zadnje što želi u životu jest imati problema zbog dvije maloljetne drolje.
 

Što nam je preostalo nego učiniti kako je od nas tražio. Pokupile smo ono malo naših stvari i otišle.

Danas sam svjesna toga kako je to sve bila opasna igra s vatrom i kako smo bile naivne, čak glupe i nepromišljene.



Sad vam je jasno zašto mi, kako negdje na početku priče rekoh, to lizanje sperme s poda na što me natjerao Zoki, nije bilo nešto posve nepoznato i novo.



Lijepi pozdrav i pusa!

3 komentara: