Istaknuti post

Rani doručak, odnosno gutanje sperme

subota, 4. veljače 2017.

Lizala sam wc školjku

Vjerojatno jedna od najbizarnijih kazni kojom me "počastio" Zoki jest upravo ona što i u naslovu ove priče piše.



Naime jednog dana Zoki mi je rekao kako će u stan na piće dovesti dvojicu poznanika. Tek kasnije doznala sam da su ta dvojica poznanika perverznjaci slični njemu. Nisu bili iz Zagreba a Zoki ih je upoznao putem interneta, u stvari preko nekog chata, kako sam shvatila. Također sam tek poslije saznala kako su i njih dvojica ljubitelji mladih kujica, kako je to rekao Zoki. Jedan od njih imao je također stalnu i mladu kuju. Plavušu Renatu koju sam nekih mjesec dana kasnije čak imala priliku upoznati.



Ono što je Zoki htio bilo je pokazati me toj dvojici perverznjaka. Drugim riječima htio se pohvaliti sa mnom pred njima. Nije mi bilo drago zbog toga no on me uvjeravao kako nemam razloga za bilo kakvu bojazan.



Dva dana prije njihovog dolaska Zoki me upozorio kako želi da stan bude uredan i čist a poseban naglasak stavio je na toalet i kupaonicu. Naredio mi je da se potrudim i oribam lavabo, kadu i wc školjku. Obećala sam kako ne mora brinuti.



Uopće mi se nije čistilo i pospremalo stan a još manje sam željela ribati lavabo, kadu i wc-školjku. Dan prije ipak sam se mislila prihvatiti posla... No nisam. Mislila sam kako to mogu učiniti i sutradan prijepodne. Ustala sam rano i umjesto da prionem poslu radije sam odlučila malo prolunjati gradom i zagledati izloge, usput popiti kavu pa se vratiti doma i onda napokon krenuti s čišćenjem.



Bila sam uvjerena kako Zokija neće biti do navečer kada je naumio dovesti poznanike na piće i kavu. No prevarila sam se. Dok sam ja lunjala gradom Zoki je došao u stan želeći se uvjeriti da sam sve sredila i počistila, kako je od mene i tražio. Pretrnula sam shvativši da se on već nalazi u stanu. Znala sam da će popizditi i bila sam u pravu.



Za divno čudo nije galamio ali vidjelo se da je ljut kao ris. Naredio mi je da se svučem... Nisam se svukla do kraja jer on je bio nestrpljiv da mi očita lekciju koju ću zapamtiti. Uhvatio me za ruku i onako polugolu odvukao u kupaonicu.

-Pogledaj sad... Vidi kako to treba izgledati!- Rekao povišenim tonom.



Odmah sam uočila da si je on dao truda pa temeljito oprao lavabo, kadu i wc-školjku.

-A sad idi u sobu pa izvadi ispod kreveta one gaćice i grudnjake koje si tamo gurnula i donesi ih.- Naredio mi je.

Da, bila je istina... Ispod kreveta sam gurnula prljave gaćice i grudnjak. Uzela sam to svoje donje rublje i donijela ga u kupaonicu. Ni na kraj pameti mi nije bilo da će učiniti ono što je učinio. Moje rublje bacio je u wc-školjku. U čudu sam gledala pitajući se što to radi? Izvukao je kurac i stao iznad wc školjke pa se popišao po mojim gaćicama i grudnjaku koje su se nalazile unutra. To mu nije bilo dosta već se izdrkao sasuvši spermu u wc-školjku.



Fakat nisam ni u ludilu očekivala da će potom učiniti ono što je učinio. Rukom me straga uhvatio za vrat pa me gurnuo prema školjci u koju se malo prije popišao i izdrkao.

-Sad poliži školjku i to je temeljito poliži!- Rekao je.

Jebiga... Morala sam i stvarno sam jezikom temeljito polizala školjku. Školjka jest, zahvaljujući njemu, bila oprana i čista ali sad su se u njoj nalazile moje gaćice te Zokijeva mokraća i sperma.



Još dok sam lizala školjku dlanom ruke raspalio mi je po guzi nekoliko žestokih pljuski. Naravno, tu mome kažnjavanju nije bio kraj. Rekao je kako sad mora otići ali vratit će se kroz nekih sat vremena. Za to vrijeme imala sam obvezu izvaditi gaćice iz školjke i strpati ih u perilicu rublja. Također je rekao kako ne želi da se odijevam već ga imam sačekati takva polugola.



Vratio se kroz manje od sat vremena. Pogledao je u kupaonicu želeći se uvjeriti da sam izvadila rublje iz školjke. Stajo je na vratima i kratko razmislio da bi potom rekao:

-Ne, ne... nećemo to u kupaonici. Idemo u smoćnicu.-

-Što mi je sad odlučio napraviti?- Pitala sam se.

Odveo me u smoćnicu i tražio da se spustim na pod i naguzim se. Popišao se po meni da bi me potom tako zapišanu pojebao. Nije svršio u meni već je spermu istresao po podu gdje se već nalazila lokvica njegove mokraće.



Samo da sad od mene ne zatraži da poližem to s poda, mislila sam u sebi. I na svu sreću nije. No ipak sam morala temeljito počistiti pod smoćnice a tek potom pustio me da se odem istuširati. 

-Sviđaju vam se moje priče? Preporučite ih i drugima pa stavite link priče ili bloga na FACEBOOK TWITER VKONTAKTE-
 
Ili kliknite dolje ispod na google+ 







4 komentara:

  1. Bilo bi dobro da si ti nabaviš sluškinju koja bi ti čistila stan

    OdgovoriIzbriši
  2. Što je je Zokiju lijepo. Baš se dobro zabavlja sa tobom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Što je je Zokiju lijepo. Baš se dobro zabavlja sa tobom.

    OdgovoriIzbriši