Istaknuti post

Rani doručak, odnosno gutanje sperme

utorak, 7. veljače 2017.

Šamarala sam je i pljuvala joj u usta (drugi dio ili priča broj 2)

-Ovo je nastavak, odnosno drugi dio, priče "Šamarala sam je i pljuvala joj u usta". Prvi dio možete pročitati OVDJE


Nakon što sam je išamarala i nakon što me ljutnja popustila pristala sam sa Sarom otići negdje gdje bi u miru popile piće. Sjele smo u jedan kafić, naručile piće i sad sam je morala sam pitati kakva je ono podrumska rupa od kafića kamo me odvela i tko su one žene koje su se međusobno potukle. Duboko je uzdahnula i onda mi ispričala kako već izvjesno vrijeme održava ljubavnu vezu s vlasnicom tog nazovi kafića koja se zove Sanela.



Sanela je bila dosta starija od nje i prava je grubijanka. Način na koji sam je ja išamarala nije ništa u odnosu na ono što joj čini Sanela, rekla je Sara. Sanela, osim što je zna žestoko išamarati, udara je šakama i nogama. Veže je, pljuje joj u usta i piša po njoj. Grize joj guzu i grudi do krvi. Bičuje je pravim bičem ili je zna premlatiti remenom s hlača. Najgora je ako je ljuta, tada je baci na pod i mlati nogama. Stavlja joj najlonsku vrećicu na glavu ili je prži po pičkici vatrom s upaljača. U pičku i guzu joj gura čitavu šaku ali i razne predmete.



Osim nje Sanela održava vezu i s jednom starijom i jednom mlađom plavušom, Renatom. Starija plavuša je također dominantna a mlađa plavuša je submisivna kao i Sara. Ta starija plavuša zove se Ivona i živi u istoj kući sa Sanelom. A obje održavaju vezu s jednim mlađim muškarcem koji ih u kući posjećuje otprilike dva puta tjedno. Jebe ih obje a nije rijetkost da Sara i ona druga mlađa i submisivna plavuša nakon toga moraju gutati spermu koja se cijedi iz Saneline ili Ivonine pičke a nakon toga njih dvije, Sara i Renata, jedna drugoj moraju uzajamno pljuvati u usta.



-Čekaj malo! Pa zašto to trpiš?- Pitala sam u nevjerici

Sara je slegla ramenima, i grickajući slamku koja je virila iz čaše, malo se nasmiješila pa me iznenadila odgovorom:

-Pa kad ja to volim.-

-Voliš da te premlaćuje?!- Nisam mogla vjerovati jer razumijem to da je Sara kuja. I ja sam, ali to što je njoj činila Sanela bilo je uistinu ekstremno i bolesno sadističko ponašanje.



Šutjela sam neko vrijeme razmišljajući o onome što mi je ispričala a onda sam je pitala:

-Stvarno ti to radi?-

Umjesto odgovora zadigla je majicu a na tijelu su joj se vidjele masnice.



I sad dok smo izašle iz kafića gdje smo popile piće Sara me pitala hoću li je dopratiti do njene zgrade. Kako sam sad već pomalo osjećala krivnju zbog brutalnih pljuski kojim sam je počastila pristala sam je dopratiti do zgrade gdje je stanovala. Na ulazu u zgradu zastala je i molećivim pogledom pitala me bi li voljela otići do nje u stan. Mama joj je na poslu rekla je i mogle bi popiti kavu.



Pristala sam. Dok smo ispijale kavu Sara me pitala želim li se istuširati i okupati.

-Istuširat ću se doma.- Odgovorila sam.

Ona je potom započela priču o tome kako ima veliku kadu s jakuzijem i pozvala me da mi je pokaže. Dobro, mislila sam, što me košta da vidim tu kadu. I dok sam ja zagledala kadu Sara se krenula svlačiti. Onako polugola pustila je vodu da curi u kadu. Potom se svukla do kraja i zakoračila u kadu pozvavši mene da joj se pridružim.



Odbila sam rekavši kako moram krenuti a ona neka uživa. Tog trenutka sklopila je dlanove ruku i njima zahvatila vodu iz kade pa je pljusnula na mene. Zalila me po odjeći i dok sam ja zapanjeno gledala što mi je učinila ona je ponovila isto. Poludjela sam...

-Pa jesi ti normalna?!- Povikala sam i prišla kadi.

Zgrabila sam je rukom za kosu i svojski je povukla tako da sam joj glavu zabacila unazad.



-Kretenušo! Jebo ti pas mater!- Opsovala sam i slobodnom rukom uhvatila je za sisu. Prstima sam joj divljački zavrnula bradavicu. Zaurlala je od boli... Glave zabačene unazad gledala je u mene širom otvorenih očiju i ustiju. I tog trenutka učinila sam ono što joj je činila njezina ljubavnica Sanela. Pljunula sam joj ravno u usta. Pustila sam joj kosu i opet joj opalila šamar. Držeći jednu ruku na licu a drugu na bolnoj bradavici rekla je kako ne moram brinuti jer će mi dati nešto od svoje suhe odjeće.



Nije mi preostalo drugo nego da se svučem. I sad kada sam se već svukla do grudnjaka i gaćica odlučila sam se skinuti do kraja pa ipak ući u tu veliku kadu. U trenutku kada sam svukla gaćice Sara je pružila ruku i zamolila me da joj dam svoje gaćice. Oklijevala sam trenutak a onda joj ipak dala. Uzela je moje gaćice i prinjela ih nosu. Mirisala ih je neko vrijeme a onda je jezikom nekoliko puta liznula ono mjesto na gaćicama ne kojem su se vidjele mrlje od sluzi koje je na gaćicama ostavila moja pičkica.



Sjela sam u kadu nasuprot nje i ona je očito bila sretna zbog toga. Glupavo se cerekala kao da mi daje na znanje da je pobijedila uspjevši u svom naumu.

-Mater ti droljastu jebem.- Mislila sam u sebi. Rukama sam je grubo uhvatila za sise na što je glasno zajaukala jer bilo je očito da su joj bradavice od čestih zavrtanja jako bolne i osjetljive.



U trenutku sam postala prava gadura koja uživa u tuđoj boli. Pljusnula sam joj šamar pa je uhvatila prstima za bradu i jako stisnula. Čim je zinula pljunula sam joj u usta a onda je još jednom žestoko ošamarila. Potom sam je privukla k sebi i poljubila je u usta. Gurala mi je jezik duboko i strasno me krenula grliti.



Nakon izlaska iz kade završile smo u njezinoj sobi gdje mi je temeljito polizala pičku i guzu. Ne mogu reći da mi to njezino lizanje nije godilo, ali... Nisam mogla vjerovati da ja koja sam podatna kuja sad imam svoju kuju. Došavši doma dugo sam razmišljala o svemu. Ovo što sam učinila Sari definitivno nije bilo dobro. Ona u tome uživa i ja sam joj samo dala povoda da me i dalje opsjeda. Sara je luda cura i fakat s njom ne valja imati posla. No bila sam svjesna da sam preduboko zabrazdila.

-Nastavak, tj. treći dio nalazi se OVDJE.












Nema komentara:

Objavi komentar