Istaknuti post

Rani doručak, odnosno gutanje sperme

četvrtak, 9. veljače 2017.

Šamarala sam je i pljuvala joj u usta (četvrti dio-priča br.4)

-Ovo je četvrti a ujedno i zadnji dio priče "Šamarala sam je i pljuvala joj u usta". 



Sarina mama bila je doslovno zgrožena onim što je od mene čula. Uistinu ta ocvala drolja nije imala pojma što se događa i u kakvu nastranu kuju se pretvorila njezina kćerka. Zamolila me da zajedno sačekamo Saru. U početku mi se ta ideja nije svidjela a onda sam pomislila kako će, kada nas vidi zajedno, to biti ključni trenutak koji će Saru nagnati da me ostavi na miru.



I stvarno je Sara problijedila kada je mene zatekla kako sjedim nasuprot njezine mame. Ali još više je problijedila kada je njena mama rekla kako će iz ovih stopa posjetiti Sanelu. Uzela je Saru ispod ruke i povela je prema izlazu iz stana. Sve tri izašle smo iz zgrade na parkiralište. Sarina mama i dalje držeći nju ispod ruke prišla je svom autu otvorila stražnja vrata i nimalo nježno ugurala Saru na zadnje sjedište. Potom se okrenula k meni rekavši mi da i ja pođem s njima.

-Tko? Ja?- Zbunjeno sam pitala.



-Da ti, naravno. Hajde ulazi!- Rekla je.

A možete misliti kako mi se išlo... Oklijevala sam pokušavajući iznaći način da se izvučem iz ove nimalo ugodne situacije. No ipak sam ja bila ta koja je sve ovo zakuhala i što sam sad mogla nego nevoljko ući u auto i sjesti pored Sarine mame.



Šutke smo se dovezle ispred kuće u kojoj je živjela Sanela. Vrata koja vode u dvorište bila su zaključana. I velika klizna vrata također se nisu mogla otvoriti. Bilo mi je drago što je tomu tako jer očekivala sam da ćemo se vratiti nazad. No Sarina mama sjetila se da postoje i vrata sa stražnje strane. Obišle smo kuću i došle do zida izgrađenog od sivih kvadra koji je bio visok i priječio je pogled u stražnji dio dvorišta. No drvena vrata kroz koja se moglo ući u dvorište bila su, na moju žalost, otključana.



Vrata na stražnjem dijelu kuće bila su širom otvorena i krenule smo prema njima. Tog trenutka iz kuće se začula ženska vriska... Kroz spomenuta vrata istrčala je, plačući i vrišteći, polugola plavuša. Sjetila sam se mlade plavuše o kojoj mi je pričala Sara. Dijelić sekunde kasnije za njom je napolje istrčala žena crne kose koja je bila posve gola.



Sustigla je mladu plavušu, zgrabila je za ramena i nimalo nježno leđima je tresnula o zid kuće. Slijedio je udarac koljenom u predjelu želuca na što se plavuša uz bolan jauk presavila a crnka ju je uhvatila za kosu pa je bacila na tlo gdje ju je nastavila udarati šakama. Kad je prestala s udaranjem uspravila se, rukama je poravnala kosu pa pljunula na plavušu koja je ležala na podu i jecala. Bilo mi je jasno da je ta gola i agresivna žena, crne kose, Sanela.



Tek tada kao da je postala svjesna naše prisutnosti. Trenutak nas je zbunjeno gledala a onda se nacerila rekavši:

-A vidi delegacije! Koji kurac vi tri hoćete?-

-Želim s tobom razgovarati.- Vidno uzrujana odgovorila je Sarina mama.

Sanela je odmahnula rukom okrenula se rekavši kako nema vremena i krenula je u kuću.

Sarina mama krenula je za njom a Sara i ja smo je pratile.



Ušavši u sobu Sanela se još jednom izderala na nas tražeći da odemo jer ona nema vremena za gubljenje. Potom je rekla kako se ide odjenuti a potom odlazi. Ušla je u drugu sobu i zalupila vratima iza sebe. Sarina mama sjela je na stolac viknuvši za njom kako ćemo je sačekati. Zapalila je cigaretu i nervozno lupkala cipelom po podu.



Prošlo je možda desetak minuta kada je iz sobe izašla Sanela, ovaj put odjevena. U jednoj ruci držala je malo ogledalo a u drugoj ruž za usne. Obratila se Sarinoj mami rekavši joj kako ima točno tri minute da kaže što želi a onda neka se gubi iz kuće.


-Da se više nisi približila Sari, jesi li razumjela?- Rekla je Sarina mama.

Sanela koja je tog trenutka nanosila ruž na usne grohotom se nasmijala.

-Ti ćeš me možda spriječiti? Glupačo!- Rekla je. A potom dodala:
-Ti kojoj sam u pičku gurala čitavu šaku a ti si, kravetino jedna...-



Nije dovršila rečenicu jer tog trenutka Sarina mama doslovno je eksplodirala. S rukama naprijed sjurila se prema Saneli. Žestoko ju je rukama uhvatila za kosu. Sanela je u prvom trenutku ostala iznenađena a ruž i ogledalo ispali su joj iz ruku. No brzo se snašla i uzvratila istom mjerom. Te dvije žene uz glasnu ciku, vrištanje, psovke i viku čupale su se za kose, šamarale, trgale odjeću jedna s druge... Pale su na pod nastavljaljući se mlatiti.



Nijemo sam promatrala taj prizor a onda sam pogledala Saru. Sara mi je uzvratila pogled, nasmiješila se pa iz torbice izvadila mobitel i krenula snimati mamu i Sanelu koje su se valjale po podu sobe.

-Pa ona stvarno nije normalna!- Pomislila sam u sebi.



U jednom trenutku Sanela je nogama uspjela odbaciti Sarinu mamu sa sebe i brzo se ustala pa ustuknula dva-tri koraka unazad. Jedna strana lica bila joj je izgrebana kao i čelo... Jezikom je prešla preko usne nastojeći ustanoviti da li krvari no krvi nije bilo, barem je ja nisam uočila. Ni Sarina mama nije mnogo bolje izgledala. Razdrljene i raščupane žene su bijesno gledale jedna drugu ali više im očito nije bilo do tučnjave.



Zaprijetivši joj prstom Sarina mama ponovila je Saneli kako se više ne smije približiti Sari. Ovaj put Saneli nije bilo do smijeha. Sarina mama dodala je kako će u protivnom u onu rupu od kafića poslati policiju a ne bi bilo zgorega da policiju pošalje i u ovu kuću.

-Svega bi se tu našlo... Pogotovo u podrumu i u garži.- Rekla je.



Izgleda da je to što je rekla imalo efekta jer Sanela je šutjela i više nije djelovala bahato i arogantno.

-Jebite si mater! I ti i ta tvoja drolja od kćeri.- Rekla dodavši kako pod hitno neka napustimo kuću.

Jedva sam čekala da izađem van na ulicu i sjednem u auto.



Uglavnom od tog dana Sara me više nije zvala, nije mi slala poruke niti mailove. Štoviše uopće je nisam viđala. Laknulo mi je. Nakon nekog vremena čula sam kako je mama Saru poslala k svojoj sestri u neko selo u okolici Varaždina. Navodno se Sara skroz smirila i promijenila. Zaposlila se u tamošnjoj lokalnoj pekari kao prodavačica a osim toga pričalo se kako je upoznala nekog mladića iz tog kraja te je s njim otišla živjeti kod njegovih roditelja u Njemačku. Što je sve od nevedenoga bila istina ne znam a i ne zanima me previše.




Nema komentara:

Objavi komentar